Gazdagmami

A fejlődésről, a kezdő vállalkozások menedzseléséről volt szó a Kanizsai Foglalkoztatási Paktum délelőtti rendezvényén. Gazdagmami, vagyis Vida Ágnes online marketing szakértő kalauzolta a résztvevőket a vállalkozások világába.  - Azért jöttem el, mert kisvállalkozó anyukaként szerettem volna többet tanulni a marketinggel, az időbeosztással, a vállalkozásom fejlesztésével kapcsolatban, ez a mai délelőtt erre kiválóan alkalmas volt - mondta el Miksó Anita vállalkozó.

A Kanizsai Foglalkoztatási Paktum fő célja, hogy segítse az elsődleges munkaerőpiacra való visszajutást. - A projektben 10 különböző célcsoport van nevesítve, amelyeknek foglalkoztatási rendezvénysorozatot tartunk. Az első rész idén tavasszal már megvolt, ez a második rendezvény, amelynek a célja ugyanaz, az önfoglalkoztatóvá válás elősegítése, mert a projektben képzésekkel, bértámogatással próbáljuk arra ösztönözni a munkavállalókat, hogy csatlakozzanak a programhoz, és el tudjanak helyezkedni az elsődleges munkaerőpiacon - fogalmazott Héhl Gina a Nagykanizsai Városfejlesztő Kft. projektmenedzsere.

Az érdeklődők megismerhették, milyen módszerekkel, hogyan és hova lehet fejleszteni egy vállalkozást. - Ez egy nagyon fejlődőképes terület, gyakorlatilag amióta ezzel foglalkozom, most már 11 éve, ez folyamatosan változik és alakul, formálódik, mindig új módszerek jönnek. Az alapelvek azért változatlanok, ugyanúgy embereknek próbálunk eladni, az a cél, hogy nagyon jó termékek, szolgáltatások szülessenek, hogy emberek embereknek adnak el - mondta Vida Ágnes pszichológus, online marketing szakértő. A rendezvényen zalai vállalkozások vezetői is beszéltek tapasztalataikról, kudarcaikról és lehetőségeikről.