Taroltak az inkeys diákok

A Város- és Faluvédők Szövetsége minden évben meghirdeti ifjúsági pályázatát. Arra kérik a fiatalokat, mutassák be, melyek azok a nevezetes, megőrzésre méltó épített vagy természeti értékek, amikre a legbüszkébbek. A pályázaton az Inkey-iskola diákjai is részt vettek, akik egy korábbi, hasonló felhívásra készített alkotásokkal mérettették meg magukat.– Volt egy rendezvényünk, ami egy egész hetet felölet. Ünnepélyes keretek között felvettük a Palini Inkey Boldizsár Általános Iskola nevet és ezen a rendezvénysorozaton minden osztály feladatot kapott. Ez egy olyan feladat volt, hogy Inkey Boldizsárról, családjáról vagy az iskoláról, vagy Palinról valamilyen formában be kellett mutatni egy prezentációt, rajzot vagy előadást – mondta Balogh Adrienn, az Inkey-iskola tanítója. 


A Város- és Faluvédők Szövetségének ifjúsági pályázatán tizenhárman értek el első helyezést

A negyedikesek plakátokat készítettek, amit hosszas gyűjtőmunka előzött meg. – Nekem nagyon jó érzés volt részt venni. Igazából az tetszett benne a leginkább, hogy együtt csináljuk és nem külön-külön. Szóval, igen. Nekem nagyon tetszett – árulta el Hóbár Dániel, az Inkey-iskola tanulója. Az Inkey Héten készült művek közül a pályázatára végül két plakátot és az intézményt ábrázoló makettet nevezték. Az országos pályázaton korcsoportonként és témakörönként díjazták a legjobbakat. Az Inkey-iskola tizenhárom diákja kategóriájában elhozta az első helyezést. – Nem is számítottunk ekkora elismerésre, megmondom őszintén. Azt láttuk, hogy ebből valami biztosan lesz, helyezés talán várható, de az, hogy első helyezést értünk el és három kategóriában, az külön felemelő élmény volt számunkra – fogalmazott Légárné Bedő Erika, az Inkey-iskola tanítója. A díjátadón a fiatalok értékes tárgyjutalmat kaptak, az alkotásokból pedig kiállítás nyílt a Budapesti Történeti Múzeumban.