Olvasóink kérésére utánajártunk…

2020. feb. 15.

Több olvasónk is meglepődve és kissé bosszúsan jelezte a Kanizsa Újság szerkesztősége felé, hogy a postán nem tudta befizetni a vízdíjat az aktuális havi csekken. Az érintettektől megtudtuk, a postán azt az információt kapták, a csekk hibás, mivel nem olvasható rajta a betűvel kiírt összeg. Olvasóink elmondták azt is: úgy gondolják, a probléma nem érinti az egész várost, mert több ismerősük is jó csekket kapott. Az észrevételt tolmácsoltuk a Délzalai Víz- és Csatornamű Zrt. felé. A cég közleményét változtatás nélkül közöljük.


Fotó: Jancsi László

Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. január végén nyomtatógépünk meghibásodása miatt a KÉSZPÉNZÁTUTALÁSI MEGBÍZÁS (csekk) fizetési móddal kiállított víz- és csatornadíj számláink egy részénél hiányosan került kitöltésre a csekkrész „Összeg betűvel kiírva” rovata.

A Magyar Posta Zrt-vel történt egyeztetés alapján

- Abban az esetben, ha a szöveg halványan, de olvasható, a csekket befizetéskor elfogadják.

- Abban az esetben viszont, ha a szöveg csak részlegesen olvasható, a csekket nem fogadják el.

Kérjük, hogy sikertelen befizetés esetén csekk igényüket jelezzék Társaságunk felé! Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!

A Délzalai Víz- és Csatornamű Zrt. központi ügyfélszolgálata a Kisfaludy utca 15/a-ban található.

Az ügyfélfogadási idő a következő:

hétfő-kedd-csütörtök-péntek 08:00-14:00,

szerda 08:00 és 20:00 óra között.

E-mail cím: dzviz@dzviz.hu.

Mikó-Baráth György