Kormányablak – Éljenek az előzetes időpontfoglalás lehetőségével

A Kék Ház újra a veszélyhelyzet előtti eljárásrend szerint fogadja ügyfeleit, de az időpontfoglalással megelőzhető lenne az intézmény előtti sorban állás.

Számos esetben elkerülhető a személyes ügyintézés, vannak azonban helyzetek, amelyek megkívánják a megjelenést. Ha útlevelet szeretnénk készíttetni és leadási kötelezettséggel terhelt, visszahagyott útlevelünk van, akkor csak személyesen vehetjük át az új okmányt. Fontos tudni továbbá, hogy a vezetői engedély kiállítási adatlap harminc napig érvényes, tehát a régi okmányunkat már az új igénylésekor leadhatjuk. Személyes ügyintézés alatt az egészségünk érdekében viseljünk maszkot és tartsuk a kellő távolságot.

– 2020. március 11-e és 2020. július 3-a között lejáró okmányok Magyarország területén 2020. december 5. napjáig érvényesek. Az elkészült okmányokat ugyanúgy, mint a veszélyhelyzet idején, postai úton, hivatalos iratként kézbesítjük ki az ügyfeleknek, arra a postai címre, amit az ügyintézés során megadnak. Azonban vannak kivételek: ha az ügyfelek azonnali vagy 24 órás, azaz sürgősségi, három napos eljárásban kérnek útlevelet, illetve személyazonosító igazolvány tároló elemét szeretnék aktiválni, akkor erre csak személyesen van lehetőség, az útlevelet is átvenni, illetve ezt az ügyet intézni - mondta el Józsa Zsanett, a Nagykanizsai Járási Hivatal Kormányablak Osztály hivatalvezetője.

2020. július 6-tól módosult ügyfélfogadási rend a Nagykanizsai Járási Hivatal Kormányablakában:

Hétfő: 8:00-18:00

Kedd: 8:00-15:00

Szerda: 8:00-18:00

Csütörtök: 8:00-15:00

Péntek: 8:00-14:00