életmód

Középpontban a legújabb divattrendek

Középpontban a legújabb divattrendek

2019. nov. 15. - Színes

Vidéki sanzon címmel tartottak fodrász- és divatbemutatót a hétvégén Nagykanizsán.

A várandósság élettanáról

A várandósság élettanáról

2019. nov. 7. - Kanizsai hírek

Elindult a Kismama Klub őszi évada. Az Egészségügyi Alapellátási Intézmény programsorozata olyan témákat érint, mint a szülés körüli lelki változások vagy a várandósság alatti táplálkozás.

Ép testben ép lélek

Ép testben ép lélek

2019. nov. 6. - Kanizsai hírek

Egészség- és életmódnapot tartottak a VOKE Kodály Zoltán Művelődési Házban.

Sárkány a medencében!

Sárkány a medencében!

2019. aug. 18. - Térségi hírek

A Zalakarosi Fürdő és a Sárkányjárat Kanizsai Sárkányhajó Sport és Kulturális Egyesület különleges programot kínált azoknak, akik a hosszú hétvégét Zalakaroson töltik.

Az elhízott gyermekeknél nagyobb a szklerózis multiplex kockázata

Az elhízott gyermekeknél nagyobb a szklerózis multiplex kockázata

2019. júl. 24. - Színes

Nagyobb a szklerózis multiplex betegség kialakulásának a kockázata az elhízott gyermekeknél, akik ráadásul rosszul reagálnak a betegség kezelésére német kutatók szerint.

Kedvenc bogyós gyümölcseink, a cseresznye és a meggy

Kedvenc bogyós gyümölcseink, a cseresznye és a meggy

2019. jún. 30. - Színes

Savanyú és édes testvérek a meggy és a cseresznye rendkívül sokoldalúan felhasználható finomságok, de abban is hasonlítanak, hogy fogyasztásuk számtalan egészségügyi előnnyel jár. Nézzük, mik ezek!

Finomságok, amikkel lehűthetjük magunkat a kánikulában

Finomságok, amikkel lehűthetjük magunkat a kánikulában

2019. jún. 26. - Színes

Az uborka az új citrom a limonádéban, a jégkása elkészítéséhez sem kell nagy tudomány, főzzünk levest, ami hűt, vagy vegyítsük a gyümölcssalátát sajttal, esetleg helyettesítsük a fagyit joghurttal. Hűsítő recept ötletek következnek.

Az anyagcsere serkentése hét lépésben

Az anyagcsere serkentése hét lépésben

2019. jún. 16. - Színes

Ha reggel már zöld teával, kávéval és edzéssel indítjuk a napot, halat ebédelünk és 7-8 órát alszunk, már eleget tettünk azért, hogy anyagcserénk egészségesen és gyorsan működjön.

Érzelmi intelligencia

Érzelmi intelligencia

2019. máj. 16. - Színes

Folytatódott az életvezetési előadássorozat a Halis István Városi Könyvtárban.

A késői vacsora és a reggeli kihagyása rontja a szívroham utáni felépülés esélyét

A késői vacsora és a reggeli kihagyása rontja a szívroham utáni felépülés esélyét

2019. ápr. 21. - Színes

A késői vacsora és a reggeli kihagyása négy-ötszörösére növeli a halál, egy újabb szívroham vagy az angina pectorisnak nevezett mellkasi fájdalom esélyét a szívinfarktuson átesett embereknél a kórház elhagyását követő 30 napban.